måndag 1 februari 2010

Fotografering

Hurra nu är det gjort! Fotografen blev inte sjuk utan kom och fotograferade idag och på den långa lappen jag hade lämnat till honom/henne hade han/hon skrivit (förutom en inledande hälsningsfras)

Fotograferingen gick bra!
Vi tände ljus och lampor så att det blev ljust.


Det där med att det gick bra låter ju lovande. Ska bli intressant att se bilderna sen. Nu har jag ägnat lite tid åt att kånka fram allt (eller inte allt men mycket) som jag under helgen (och lite i morse) kånkat undan! (Så att jag kan kånka undan det sen vid en visning igen... men jag klarar mig inte utan de prylarna så länge och så är det dessutom bra om jag kan komma in i klädkammaren eftersom jag har mina kläder där).

Jag har fått nåt formulär från mäklaren jag ska fylla i och sen har jag fått objektsbeskrivningen över mejl som jag ska läsa och dubbelkolla nu (så fort jag är klar med det här). Men det viktiga är JAG KAN BÖRJA GÅ PÅ VISNINGAR NU! (Fast just nu är det så klart då inte så mycket ute som är intressant lgh är för stora eller har balkong, nu har jag inget emot varken stora lgh eller balkong men det är ju en prisfråga).

Kom också på en liten tillfällig lösning på mitt persiennproblem. Jag klippte helt sonika av tråden som halvgåttav och därmed häktat sig! Snipp-snapp! Så nu är den helt nedfälld (kom ju på att trådarna som man kan vinkla den med ju håller den samman så att den inte bara faller ut i lösa delar samt att jag kan vinkla upp persiennen på dagen så att blomstackarn får liiiite ljus i alla fall). Så klart måste jag fixa den på riktigt men det där får duga så länge. I natt får jag sova i min säng!

Inga kommentarer: