lördag 13 februari 2010

Uschabuscha

Vilka dystra blogginlägg det blivit nu...

Får komma på nåt roligt/intressant att skriva om istället.

Imorrn hade jag kunnat skriva om nåt kul om jag gått på visning. Men det är inget av intresse (det var en men den strök jag efter research), hade tänkt gå ändå för att det är bra att komma ut och kolla på lite olika lgh ändå men nu är jag lite halvkrasslig i halsen (fast feberfri men ändå) så jag kanske hänger hemma i pyjamasen en dag till. Får se hur det känns i morgon. Är jag hemma ska jag i så fall baske mig skriva om nåt roligt eller intressant!

(Annars skulle ju det faktum att det är alla hjärtans dag, (som jag egentligen faktiskt tycker är en ganska töntig högtid fast eftersom jag är singel så får jag inte säga det för då framstår det som att jag är bitter bara för att jag inte får fira den men jag tror inte jag hade firat den om jag vart ihop heller men det tror ju ingen på om man säger när man är singel så jag kan ändå inte säga att jag tycker att det är en töntig högtid), kunna leda till ytterligare självömkeribloggande men icke! Det lovar jag redan nu. Förra året köpte jag en dator till mig själv som present på alla hjärtans dag. Det var den bästa alla hjärtansdagen ever! I år ska jag ju köpa en lgh hoppas jag så det blir inga stora köp innan dess och just imorrn lär jag inte köpa en lgh heller. Men när jag gör det sen kan jag ju se det som en försenad alla hjärtansdag present till mig själv. Oj vad jag måste älska mig själv som köper en SÅ dyr present till mig själv - ska jag tänka då när jag får den).

Inga kommentarer: