lördag 6 februari 2010

Återkoppling

När jag var ganska ny bloggerska (det är jag fortfarande) men när jag nästan var nykläckt, skrev jag ett inlägg där jag funderade mkt kort över hur de tänkt när Dolph fick bli programledare för Melodifestivalen. Se här om ni vill uppdatera ert minne.

Nu med facit i hand så blev ju mina farhågor lite besannade, inte helt kanske för fiasko (som jag innerst inne fruktade) är ju att ta i. Men inte var det väl så vidare värst.

Jag gillar Dolph ändå, men dom som bestämmer borde ju ha fattat att han liksom inte riktigt gör sig (kommer till sin rätt) i ett sånt sammanhang och om inte annat borde han ha förstått det.

Synd. Hade varit roligt att bli överraskad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vill bara säga att jag fortfarande är ooootroligt förtjust i Dolph. Inte ens min man kunde undgå att bli lite impad...han är ju sååå stark...! Det totala fiaskot i lördags var snarare Mr Björkman himself...suck!

Sabellilja sa...

Ja, fiasko gjorde han inte Dolphan men det var inte hans rätta element tycker jag. Haha, du har bara gett din man motivation till mer träning! : )

En annan kompis, som jag inte tog för ett Dolph fan, hon och hennes man var impade, inte över hans muskler, men över att han bjussade på sig själv och sjöng...

Jag tittade faktiskt bara lite halvt om halvt, höll på med annat samtidigt och stängde av vid sången så jag missade styrkepasset. Där han tydligen slog sig så blodig att han inte kunde vara med mer sen. Men jag såg nåt med Björkman och jag säger att det är dags att hitta nån annan!