tisdag 16 februari 2010

Kärlek vid första ögonkastet

Precis nyss såg jag den. Lägenheten med stort L. Min lilla söderpärla. Där jag kan bo lycklig resten av livet (el nåt).

Men jag är fullständigt övertygad om att den kommer bli alldeles väldans mkt för dyr för mig : (. Jag vill ringa banken och tigga om 100 000 till. Men eftersom jag inte ens tror det räcker känns det hopplöst. Min kusin fick en fin lgh MED balkong för det kvmpriset (som jag kan lägga) men på en ngt aaaaningens mindre fin gata (fast sa jag att deg var MED balkong?) och hon har dessutom alltid flax tror jag. Den här lgh är på 34 och i topptrim. Och med tanke på vad de två jag gick på gick för och deras skick så känns det som att den här säkert går för två millar.

Ingen som har 200 000 kr som ligger och skräpar nånstans? Jag är inte så kinkig jag kan ta annan valuta också så länge det motsvarar det beloppet i svenska kronor.

Livet är orättvist!!!

(Det är nästan så jag vill sälja min omedelbums så att jag vet vad jag får, vilket förhoppningsvis är mer än jag räknat med och som då skulle kunna slängas in så jag hade en chans men får jag den inte då ändå står jag där med skägget sen).

Inga kommentarer: