tisdag 23 februari 2010

Ännu mera lägenhetssnack

I söndags var jag på en visning till.

En lgh på 28kvm (fast med balkong) med utgångspris på 1 395. Den är inte såld än men för tillfället uppe i 1 750 (lika med över 62 tusen kr/kvm). Den var fräsch, fast konstig planlösning. Fattar inte att folk vill betala så mkt. Hoppas att det är balkongen som gör det (trots ful utsikt), annars börjar jag bli orolig för hur mkt priserna i så fall rusat iväg...

Har varit i kontakt med banktanten, tyvärr har vi ringt om varandra. Jag har jobbat mina två sista dagar på mitt gamla jobb. (Ska bli så skönt att få jobba hundra igen på bara ett jobb, nån dag framöver ska jag skriva lite om mitt "nya" jobb). Och det har varit snurrigt och jag vill inte ringa och prata med banken när jag känner mig ofokuserad.

Nu ska vi höras i slutet av veckan så får vi se vad hon säger. I helgen är det två intressanta objekt. Går nog på båda. Vad jag budar på beror nog på vad banken säger och på vilket beslut jag kommer fatta efter det. Ångest.

Övrigt: Jag vill köpa smink. Jag har köpt b-vitaminbrustabletter från apoteket. Jag SKA börja träna igen (bara den här bacill/virusgrejen jag dras med för tillfället ger med sig lite).

Inga kommentarer: