söndag 10 januari 2010

Frustrerad

Jag är frustrerad.

Det känns som jag har massor att göra och massa saker att ta tag i och jag kan ändå inte förmå mig riktigt.

Jag borde ha målat listerna redan eller åtminstone ta tag i det idag men orkar inte. Känns så meningslöst att göra det när jag fortfrande inte pratat med banken. Säger banken nej och jag ska bo kvar här kan jag ju ta listerna senare tänker jag. Å andra sidan skulle man ju kunna tänka att listerna ska ju ändå göras även om jag bor kvar och säger banken ja är det ju skönt att ha det gjort, det blir inte så stressigt då. Men så kan jag inte förmå mig att tänka. Alla jag pratat med säger att det inte borde vara nåt problem med banken heller men jag vågar inte ta ut nåt i förskott. Jag är irriterad över att de inte hört av sig än. Fast jag vet att det i princip vara varit helgdagar sen jag mejlade dem men jag börjar känna mig stressad över att lgh-grejen drar ut på tiden.

Idag borde jag jobba hemma drssutom men känner mig så stressad över det jag skrev om ovan att jag inte får ro att sätta mig. Så strular internetuppkopplingen också och det stör mig också.

Plockar lite hemma istället vilket borde göra mig nöjd, för det behövs också, men det är jag inte heller eftersom jag bara tänker att jag borde jobba och så går det runt, runt.

Skit! Allt är bankens fel.

Inga kommentarer: