tisdag 22 december 2009

Bankkontakt

Enligt min ursprungliga plan skulle jag ha fixat med mäklarkontakt och bankkontakt innan jul. För att jag skulle kunna ta tag i flyttplanen på allvar efter nyår.

Det nya jobbet (el jag använder i alla fall det som ursäkt) rubbade planen. Hela förra veckan skulle jag ha kontaktat banken men hann inte. Planen föll för nu är jag isolerad på landet och kan inte träffa dem.

Jag har också "duckat" samtal från en annan bank som jag sa till en mäklare att de kunde kontakta mig men sen ångrade jag mig, kom på att jag nog inte vill byta bank.

Men idag återupprättade jag planen lite för precis nyss fick jag i alla fall iväg ett initialt mejl till det ev nya kontoret (fast gamla banken). Kanske inte är det bästa mejlet jag skickat men det borde kunna fylla sin funktion, vilket är att få stenen i rullning. Har jag riktig flax kanske de kan/vill träffa mig i mellandagarna så nu är jag i alla fall liiiiite nöjd med mig själv!