tisdag 28 december 2010

2010

Året då förändringens vindar blåste.

Jag bytte jobb. (Fast 2011 är jag tillbaka på det gamla, nästan).

Jag flyttade och blev innerstadsbo.

Jag gjorde en form av mediadebut.

Jag tog inte (skit också) tag i min träning.

Jag har aldrig varit så lite i min "ursprungsby" någonsin. Har jag blivit vuxen på riktigt nu?

Nu kommer några "årets"

Bästa köp 1: Lägenheten.

Bästa köp (?) 2: Nespressomaskinen jag ska hämta ut imorrn.

Bästa köp (?) 3: De måttbeställda mörkläggningsgardinerna som dock inte kommit upp än.

Årets bästa köp 4: Mina tekniska manicker.

Årets sämsta service: UPS

Sämsta beslut 1: Mäklaren jag anlitade för att sälja min lägenhet.

Sämsta beslut 2: Ta bort golvet i den nya lägenheten.

Bragd 1: Att lyckas lägga nytt golv. Visserligen med hjälp men ändå. (Tack för hjälpen!!!)

Bragd 2: Lyckades orka och överleva hela processen av köpa och sälja lägenhet. Igen.

Bragd 3: Klara vissa mer stressiga delar av jobbet jag haft under året.

Årets önskelista: Den jag fick lämna till ett riksdagsparti på frågor de ska driva inom det området under kommande mandatperiod.

Årets mest spelade skiva: Anthony and the Johnsons - Anthony and the Johnsons

Årets duett: Nån av de jag sjöng med min syster på hennes möhippa.

Årets bästa film: Näää sånt kan jag inte lista. Sett massa bra! Samma sak med årets tv-serie. Blir för svårt.

Årets bröllop: Min systers.

Årets massdanssvettorgie: På min systers bröllop.

Årets middag: Svårt. Hugger nog till med en rostbiffsallad jag gjorde i somras.

Årets häng: Hemma (i nya lgh).

Inga kommentarer: