torsdag 11 mars 2010

Kostcirkeln

Måndag
Frukost: kaffe, macka, 2/3dels smoothie (frukost på banken, banken ville prata pension).
Lunch: sallad med nötter och chèvre samt ramlösa
Middag: gourmetrulle och cola (ja, jag vet)

Tisdag
Frukost: kaffe, liiiten smörgås (intogs på Arlanda vid 5.30-tiden så aptiten var inte på topp)
Fika: stor croissant, kaffe
Lunch: konstig dansk variant av sjömansbiff med indisk touch. Lite sallad. Vatten. Kaffe
Fika: hoppade över
Drink: ett glas rött, en ostpinne (vanlig tråkig påläggsost skuren i en "pinne"), en nån liten sconesgrej med nån slags foi gras-röra
"Middag": en macka med ost och paprika på Kastrup, en macka med te när jag kom hem (det var för sent för att äta riktig mat)

Onsdag
Frukost: kaffe och macka
Lunch: jättelass gräddstuvad pytt, rödbetor och lite pizzasallad. Äppeldryck
Middag: en cajunburgare (enbart burgare). Vatten

Torsdag
Frukost: kaffe och macka
Lunch: drickyoughurt yoggi
Fika: kaffe och en rabarbermuffin
Middag: kommer bli äggmackor och te

Hmm, känns inte vidare bra det här. Dags att ringa Anna Skipper? (Eller avbryta mitt vik på organisationen och gå tillbaka till min tjänst på myndigheten...)

2 kommentarer:

superkryp sa...

Är impad av att du vet vad du åt. Fråga mig … ingen aning.

Sabellilja sa...

Jag var tvungen att tänka efter ordentligt. Men det finns saker jag önskade mer att jag skulle kunna lägga på minnet än vad jag ätit. Det är ju eg ganska meningslös info.