torsdag 24 juni 2010

Sen och trött

Drömde en jobbig lite typisk stressdröm i natt. Vi var några stycken som rörde oss runt i nåt område och skulle göra nåt typ viktigt (kanske var platsen Sthlm kanske var den Visby).

Med var i alla fall partiledaren för V (jag vet vad han heter skriver bara inte ut det här). Han obstruerade hela tiden och ville bara gå och dricka öl. Han skulle sno ölglas också. Dessutom fotograferade han alla hela tiden. Jag hade jättedålig hy på hakan och de finnarna och pipplorna zoomade han in (värre än ett sånt där megaförstoringsglas som hudläkare och hudterapeuter har), fotade och sprang och visade för alla. Han var verkligen skitjobbig och osympatisk men jag fick inte visa att jag var arg.

Sen vaknade jag. Outvilad. Har äntligen fått mitt tvättlås och eftersom det är lite kris ville jag boka tid på en gång. Förstår mig inte riktigt på det där tvättlåssystemet (har tidigare haft både ett uråldrigare system och ett flashigare).

Nu är jag sen till jobbet. Det känns som att det blir en jobbig dag. Men två bra saker ska hända så den kanske rätar ut sig.

Inga kommentarer: